איך לא לעלות במשקל בזמן סגר?

 

האם גם אצלכם רק מלשמוע את המילה ״סגר״ המקרר נפתח ונסגר כל הזמן?

בימים האחרונים קיבלתי עשרות פניות של אנשים שפשוט אוכלים מלחץ!

מתח, לחץ, חרדה - כל אלו בונים את האכילה הרגשית שלנו.

ומהי אכילה רגשית? כל אכילה שאינה נובעת מרעב פיזי אמיתי.

 

אז מה אפשר לעשות? - הנה חמשת הטיפים שלי איך לעבור את הסגר בלי לעלות במשקל:

 

  1. תכנון!! חישבו כמה קלוריות (וכסף!) אנחנו חוסכים כאשר אנחנו אוכלים ארוחות מסודרות ומתוכננות! 
    התכנון אינו מעיק עלינו, אלא משרת אותנו. אין דבר יותר כיפי מלגשת למקרר לקופסת אוכל המוכנה כבר עבורנו.
     
  2. סדר יום! לכוון שעון, לקום בשעה קבועה, לאכול ארוחות בשעות קבועות - כשיש סדר יום, יש גם סדר באכילה.
     
  3. הצטיידות - חלק מתכנון אכילה נכון טמון בהצטיידות מראש באוכל.
    מומלץ לשבת ולתכנן, ולעשות הזמנה מהסופר/ קניות עם רשימה מסודרת תוך כדי חשיבה קדימה - מה בא לנו לאכול השבוע, מה חסר בבית, וכמובן - ״לרפד״ את הבית בפירות וירקות, שהם הבסיס לתזונה בריאה.
     
  4. אפייה - טרנד האפייה בסגר חוזר!
    אם אתם אוהבים לאפות, מומלץ לתחום את האפייה לסופי השבוע. כך נייצר אכילה במידה של המתוקים והמאפים, והם לא ״יתפזרו״ לאורך כל השבוע.
     
  5. יומן אכילה - ידוע ככלי יעיל מאוד בניהול אכילה נכונה.
    היומן משמש קודם כל כמראה עבורנו, ומלמד אותנו על התזונה שלנו ונקודות הרעב שלנו. שימו לב שכאשר אנחנו כותבים יומן אכילה אנחנו בשליטה!

 
עכשיו יש לכם את הכלים שיעזרו לכם לעבור את תקופה החגים והסגר. ואם בכל זאת אתם מרגישים שאתם זקוקים לליווי ותמיכה ואולי מסגרת, אתם מוזמנים לדבר איתנו!
 
09-8858565
או לשלוח ווצאפ ל- 058-6608565

 

 

בחזרה לדף מאמרים

 

 

 

הרשמה לאתר בחינם צרו קשר