קצת מידע על ארוחת בוקר ונישנושים

הקדישו לעצמכם כמה דקות לפני העבודה והלימודים, לשבת בנחת ולאכול ארוחה משביעה וטעימה. מלבד העובדה שארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר, חשיבות ארוחה זו קשורה גם למניעת רעב מתמשך במשך היום, הדבר חשוב לא רק במצבים של רצון לרדת במשקל אלא גם במצבים של אנשים שהם שומרי משקל.

לפעמים כשאנו מדלגים על ארוחת הבוקר הרעב "מתגלגל לו" במשך היום מה שגורם להתקפי זלילה בשעות הערב והלילה, שאלו גם ככה שעות קשות עבור כולנו.

עד כאן בנושא חשיבותה של ארוחת הבוקר, אך מה קורה עם הנשנושים שבין הארוחות. מי מאיתנו לא רוצה לנשנש בין הארוחות? מכירים את התחושה שנורא בא משהו ולא יודעים מה לעשות?

הנה כמה רעיונות בנושא:

  • קולורבי וצנונית פרוסים עם גבינה – בולגרית 5%, לבנה 5%, צפתית 5%, אפשר לתבל בזעתר או אורגנו.
  • סלט עגבניות שרי מהיר – שרי חצויות, צרור פטרוזיליה, בצל ירוק, מיץ מחצי לימון, מלח ופלפל, ניתן להוסיף גבינה צפתית מגורדת.
  • מעדן שוקולד 0% (תענוג או צוריאל לייט) עם 2 פתי-בר מפוררים.
  • מעדן שוקולד 0% עם כפית גבינה לבנה 5% - יוצא כמו מוס!
  • חצי כוס בייגלה עם גבינה לבנה.
  • מרק ירקות ללא פחמימה.
  • דלורית אפויה בתנור: על נייר אפיה מרססים ספריי שמן, מפזרים חצי כפית סוכר / סוכרזית, מניחים דלורית קלופה ופרוסה ל-1 ס"מ, מרססים מעל עוד ספריי שמן ועוד חצי כפית סוכר או סוכרזית וקינמון. אופים בחום בינוני עד שנהיה קריספי מבחוץ ורך בפנים.



בחזרה לדף מאמרים